4 juni. är helt jäkla slut

Asså gud, nu är jag helt jävla slut asså ! Började 9.45 idag. hade Ultimate freesbe (hur det nu stavas) haha jag och Yasmina fick var sin minifresbee för att vi va dom två bästa tjejerna (aa) STOLT.
Sedan kickboxning. Och Ebba & Linnea hade rätt. Den där tränaren va riktigt konstig :-S

Sen stan. Och fyfan va jag va arg. Efter att ha kollar på ALLA h&m affärer på hela hötorget, hela drottninggatan och T-centralen efter mitt randiga "linne". I  ALLA affärer var den slut, och ingen hade någon aning om när den kom in igen. Uschuschusch! Hittade en riktigt gulligklänning på VeroModa, köpte inte den faktiskt. Sara köpte en sånn i grön/vit. Lite avundsjuk faktiskt. Alltså inga bilder att lägga ut från shoppingen idag !

Imorgon ska jag, Emilia, Ebba, Esmat och typ Teoman & Vincent. Va med på femkampen mot finnarna! Haha uuuuuusch, ska stöta kula. Är himlans avundsjuk på Emilia som får springa, 800 m, staffet och 100 m!! Men jag fattar faktiskt. Haha jag suger väl på att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0