5 maj. femkampen

det var jue en riktigt fin dag för femkamp faktiskt! Solen sken över Kristinebergs IP. haha skojja. Men joo fint väder var det jue. Tyvärr så förlora vi mot finland. HUR DET NU GICK TILL. Eftersom vi vann typ massor av fler grenar än dom! Min kulstötning behöver vi inte enns nämna, det gick piss. Men efter alltihop så sprang jag 400 m mot teoman. Jag förlora men med 3-4 sekunder bara. Det är faktiskt grymt mot en jävla basketstjärna som typ tränar varje dag ? (aaa)

Här kommer i alla fall bilder!

image22
jag med übersnygg sverigetröja !

image23
Emilia i omklädningsrummet
Om det är ngn som är fjortis äre hon, inte jag  ! :-)

image25
Och så Emilia, Esmat & Ebba in acction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0