8 juni. rätt snabb söndag ?!

Okej, jag har faktiskt varrt ute och sprungit en liten sväng.. men hade ont i halsen kände jag , så jag tog det lungt och gick faktiskt tillbaka från stadshuset, FUSKA JAG VET! men vill ju faktiskt inte bli sjuk nu precis innan sommarlovet !
Och dels tror jag att man blir mer "taggad" om man springer med ngn annan också, för min del papii. Men eftersom han håller på med sitt jobb i växjö så blev jag ensam idag.

Helgen som gått har då varit ff haha. Amanda sov hoss mig igår till idag. Och där måste jag sticka in också, att jag älskar den bruden otroligt, och att vi måste gra saker ihop mer ofta!

bilder från min, amandas, mickes & ackes lördagkväll!

         

tyvärr inga bilder på amanda som gömde sig bakom mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0