9 juni. hittat avslutningskläder!

Okej, jag tar inte hela historien om min dag och dagens-elevensval: "rodd". Hela mitt inlägg i bloggen försvann så jag kör en snabbis på vilka slags "fynd" jag hittade idag på stan. Cecilia skulle kommit till mig. Men hon hade ingen bussremsa. Jag, Sara & Yasmina åkte däremot in till hötorget.



Detta blir alltså min avslutningströja. Lite för kort
för att ha utan shorts. Kan ha ett par korta så man bara
anar dom under linnet. Ett blommigt URGULLIGT linne
från åhlens (!) där jag faktiskt aldrig köpt kläder. Dels
för märkeskläderna är så dyra och för att man kanske inte
riktigt går till åhlens och shoppar kläder i första hand (?)
Där blir ju mer parfymer och smink, visst ?
149 kr. inte så värst farligt ?



Ett helt vanligt plagg från GinaTricot. "Stickad" långärmad
tröja med v-rigning. Sådanna som finns där år ut och år in.
Och eftersom jag lyckades sätta en lapp från rean på denna tröja
som igentligen kostade 149 kr men för min del 49 kr tyckte jag
det var ett riktigt fynd (?!) och dom gick ju på att det var på rean också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0