9 juni. måndag igen

Jag hatar väckarklockor!! Dom ska alltid ringa när man minst vill det. Och när man samtidigt som det ringer kommer på att det är måndag. Då vill man bara slänga mobilen i väggen och somna om. VISST ?!

Dagen idag ser ut följande, vara vid sl-center klockan 5 över 9. För att åka med vår elevensvalgrupp och ro (?)
Har ingen aning när jag slutar, men cecilia slutar klockan två och därefter ska vi åka in till stan. Hon skulle ha en ny bikini, och jag är desperat efter det randiga "linnet" på H&M som är HELT SLUT ÖVERALLT. Vi ska kolla på lite kläder till stadiumsportscamp också (får se vad mina pengar räcker till).
Ha en bra dag alla, trotts att vädret inte är lika fint (?)



dagens klädsell. randigt linne från h&m och svarta shorts från
h&m. bra och enkla kläder för att ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0