19 maj. svenska läxa

Fixar lite granna med bloggen. Det börjar jue faktiskt bli rätt okej, visst ? Vad mer ska man gra ikväll ? Jag har faktiskt ingen aning. Svenska läxa, tråkig bok i stil med ngt "den osynliga". En typisk tråkig christina-bok! ska ha läst från 93-137 + 5 citat tills i morgon, jag har inte enns börjat  -.-
Om jag inte misstar mig så är det väl inga roliga tvpogram idag? Förljer ju inte så många serier, pallar inte. Men favoriterna, Gosspgirl börjar ju i morgon igen, TUR!

Vi hade ju ingen No elr teknik idag, alltså slutade jag 13.50 istället för 15.40 (tror jag) Skönt som fan! Tog en liten sväng till stan med sofia, igentligen skulle Esmat med också , men ändrade planer. Jag köpte vaxning till bena, eftersom vi ska sola i morgon, urkassa strips! Får se om mamma klarar av dom bättre sen när hon kommer hem. Vi kollade dessutom på g-star där det är 50% rabbatt på en del saker nu, men nästan BARA 96 jeans, så ute..

En sak som är säker är att jag ska sova RIKTIGT TIDIGT ikväll. haha. jag har knappt sovit ngnting i helgen. Som tur är har jag sovmorgon i morgon, 9.30. RIKTIGT SKÖNT! att få sova ut liksom.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0