21 maj.

Vilken otur man kan ha ?! Okej visst, tur i oturen. Redan igår visste vi att vi inte hade ngn gymnastik, alltså skulle vi ha mer än två timmars lunch. Jag och Sara kommer till skolan precis vid 20 över 8 när vi börjar. När vi kommer ner till syslöjden berättar resten av tjejerna att vi inte har ngn slöjd! Alltså kommer vi till skolan 20 över 8 när vi kunde börjat 12 !!! Inte kul, jag kunde sovit hur länge som helst, eftersom jag är inne i en trötthets-period jusst nu.
Vi gick till fridhemsskolan för att hälsa på lite grann. Sedan till McDonalds, Felicia, Sofia åt glass, jag åt morötter. och vi upptäcker att CHICKEN BURGER IS BACK ON TRACK! Emilia blir helt galen typ (-; Vi fortsatte mot subway där vi åt lunch för dagen, för mig blev det kyckling på min macka. Nu sitter vi i datasalen. Christina släppte in oss, hon har faktiskt slutat ha pms nu. Slutet av terminen hon kanske kommer va snäll?
Ikväll blir det träning, kanske skriver lite och lägger in bilder från dagen, vi får se.
Puss på rumpan, idasjutton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0