22 maj. torsdag snart helg.

Gokväll. haha, va fult de låter.
va nyss ute med pappa och sprang. Inte speciellt bra. Springer ju en gång i veckan, och de här va klart sämsta tiden. Men mina knän va lite "konstiga" idag (som alltid!). Tejpar ju dom nu fram till nästa vecka när jag ska till sjukgymnasten igen.
Annars idag har jag varrt i skolan, sovmorgon till 10.20 eftersom vi inte hade ngn gympa. Hade so prov sissta lektionen. Det gick typ bra ? Vi hade typ på bibeln. Rätt lätt, fassten jag inte pluggade ngt alls, förutom att mamma läste igenom hälften av kriterierna med mig igår.
Efter skolan drog jag, Emilia & Sara och solade solarium (igen) elr jag och Sara solade, inte emilia. Hon är ju så brun ändå, från i somras ;O Dom tyckte jag blev "fett brun" men det blev jag inte ? Eller så sa dom bara så :-) tror det, för jag tyckte inte de blev  så stor skillnad?
Har inga bilder från idag, och har inget mer att skriva om. Så jag får väl säga "gokväll" igen.
Inte säkert jag skriver i morgon. Kanske på morgonen. Jag är på landet med, rdoyle@ hela helgen.
Kyss, idasjutton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0