27 maj. solig tisdag

Godmorgon alla söta !
Börjar 9.30 idag som alla tisdagar. Alltså har jag rätt gott om tid att skriva och fixa mig.
Jag är SJUKT trött idag, hade jätte svårt att sova igårkväll, under natten va katten inne hoss mig och störde. Vaknade halv 7 för att det va jätte ljust inne i rummet. Efter de vaknade jag efter två minuter. Alltså jag sov två minuter, vaknade och somna om, sov två minuter, vaknade och somna om. I en timme. RIKTIGT JOBBIGT!
Dagen annars idag blir:
-först skolan, tror det blir rätt chill. har faktiskt hunnit klart med det mesta i allt.
-typ skynda till pendeltåget och åka och träffa Emma (kanske Paloma?)
-måste va hemma till 7 när vi äter middag.
-GOSSIPGIRL.

Inget mer tror jag ?
Ha en riktigt fin&underbar dag / ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0