28 maj, snart skola!

Godmorgon alla!
Försöker skriva ner lite i all min hasst (a) ska alldeles strax gå upp och möta Sara och Emilia. Det är vår tidigaste dag idag 8.20 och jag har alltid lika stressigt! Skolan idag blir väl vanlig? Gympa och syslöjd nu på morgonen. I eftermiddag måste jag skynda in mot hötorget/plattan. Ska köpa shorts och linne som jag hade funderat på innan, sen stressa vidare till sjukgymnasten. Har slarvat lite grann med övningarna så jag får se vad hon säger ;S Den håller på till kanske halv fem. Sen hemn direkt. Vi har möte inför nästa år med innebandyn och sedan träning.

Kommer inte hinna skriva varken i kväll eller i mornmorron. Eftersom vi ska till Ornö med klassen. Ska va i skolan SENAST HALV 7. Jag svär att jag inte kommer komma upp så tidigt. Måste kanske gå upp halv 6, ofta att ngn är vaken då liksom?!

Ha en jätte bra dag. Kyss/ ida17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0