29 maj. ornööööö

Idag gick jag då upp vid 10 i 6. Då en vanlig normal männska igentligen sover sin skönhetssömn. haha. i alla fall jag! Vi skulle åka till ornö med klassen. Såklart fick jag min "morgon sjuka" när jag mår illa och är jätte trött. Men jag lyckades faktiskt va riktigt trevlig mot pappa, eftersom han va uppe vid kvart över 6 för att skutsa mig och Sara till skolan. Därefter, blev jag rätt trött och "konstig" faktiskt, som vanligt. somande faktiskt till lite grann på bussen efter pendeltåget. Därefter båt från Dalarö till Ornö.
Det va riktigt fint väder, och hela dagen solade vi, och jag faktiskt BADADE ! Första doppet för i år. kommer bild på det någon gång när jag har tid. Vi spelade brännboll, mentorsklasserna mot varrandra. Och så klart vann Hasses grupp! :-) lite utklassning om jag får säga det själv (a) OCH VI FUSKADE INTE.
På vägen hem blev det värsta historien med ngra tjejer på bussen, men de orkar jag itne berätta om, så tröttsamt. Men jusst då vare grymt kul (a)
Kyss på rumpan / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0