30 maj. snart sollentuna

Varit typ en fett tråkig dag.. svenska på morgonen, citat till "den osynliga" sen matte.. typ bulltävling fasst självständigt. Och varken jag elr Ebba klarade det, fasst vi sammarbetade. Jag fattar verkligen NOLL vad Bo snackar om! Skönt med matte i klassen nästa år! Sen bild, håller på med collage, jätte tråkigt! Sen lunh, äcklig soppa. Efter lunch svenska nr2. Fick börja med sånn där SKIT TRÅKIG OCH SVÅR gramatik. Fattar verkligen inget av sånna där konstiga ord, typ substantiv i singular bestämd form elr vad det heter :-S Sisst NO. En redovisning sen fick vi gå.

Nu ska jag alldeles strax dra till pendeltåget och åka till sollentuna station. Träffa Cissi , och Christina (?). Det blir ltie Vcafé ikväll. Amanda kommer dit senare efter sin fotbollsmatch. Sen ska jag sova hoss henne.
Åker till landet från Rotebro tidigt i morgon, kemmer inte skriva ngn blogg i helgen.

Vad ska du göra ikväll ?
Och jah, i alla fall. Ha en bra helg / idasjutton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0