tiiisdag 20 maj är lika med gossipgirl!

Japp äntligen hemma. Eller, äntligen och äntligen. Dagen har ju inte alls varit jobbig så det har inte varrt så jätte mycket att längta till. Vi börjar med att komma till skolan 9.30 när vi börjar. So:n va inställd alltså kunnde vi ha börjar 10.30 om vi visste det!! Inte kul. Istället får letar vi efter en lärare som kan låsa upp och ge oss tillåtelse att va i datasalen, efter ett tag fixar Hasse det. Fixar och trixar lite med bloggen och playahead. Sedan har vi livskunskap, med Janne. Bara sitta och "kolla på film".. jag lyssnar däremot på musik hela lektionen. Sen lunch, äcklig pasta med ngn sås. Efter det svenska, läser klart dom sissta sidorna i läsboken, skriver citat, inte jobbigt alls. Efter det Matte. Med Bo, det ända som krävde lite koncentration idag. Håller typ på med algebra och jag fattar INGENTING. Sen engelska, jag Felicia och Sara gör "powerpoint" i datasalen, naaat. Sitter inne på playahead hela lektionen. Sen slutade vi. Hade håltimme på klasstiden, där jag och Vincent blir tvingade att gå till friends.

Efter skolan drog jag, Yasmina, Esmat, Felicia, Emilia & Sara och solade solarium (nästan alla tjejer i klassen) Jätte läskigt fan! Jag och Yasmina var nervösa hela vägen till solkungen (a) Japp och samanlagt idag har jag och Yasmina ätit två glassar var, alltså bestämde vi oss för att ha "sockerförbud" fram till på söndag, ngt som jag inte va så bra på förra gången vi prövade.. (aa)
Glömde so böckerna i skolan, så jag har inget plugg att gra alls nu ikväll, SKÖNT! Tänker tare lungt här vid datan, sen vid 8 kolla på favoriterna, Gossipgirl! Skit kul att det börjat igen!
Ha en riktigt mysig kväll alla. XOXO (Gossipfebeer!) idasjutton


image14

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tog bilden !! (L)

2008-05-21 @ 11:14:28
URL: http://summery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0