16 / 11 - tisdag & onsdag

jag skrev ju tyvärr inte igår, så det får bli lite uppdatering från tisdagen också. var på Rådmansgatans Espresso House med Olivia, Emilia och Ebba. vi hade jätte mysigt med Chai-latte osv. Bilder kommer troligtvis komma under kvällen när jag har tid.

Sitter just nu och tittar på filmen Marie Antoinette. Vi jobbar ju om Franska revolutionen på So:n. Så jag slår två flugor i en smäll och tittar på filmen för nöjes skull och för att veta lite mer om henne som person (om man nu får veta det? Våran So lärare sa att filmen var bra för att få en inblick i hennes liv.)

Har också hunnit klart med min Svenska bokrapport idag, STOLT. Alltså kommer jag troligen få ett bra betyg nu till jul i svenskan. Hihi.

vad ska alla göra ikväll? PUSS



gamal bild men..

Kommentarer
Postat av: yourse.blogg.se

va gullig baby!,

älskar dig jätte mycke ida <3!

2008-11-27 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0