17 / 11 - full gång igen!

jadå absolut, jag är i full gång igen! Eller, vi får se hur det blir.. men har varit lite sugen på att blogga nu igen, så pausen som jag tagit i ca 2 veckor har nog hjälpt lite. Det har varit så himla stressigt nu senaste tiden med skola, kompisar, innebandy och hela faderullan så det var rätt skönt att ta en paus med bloggandet och fixa ihop allting igen.

Och just nu känns det rätt stabilt. Inte något prov den här veckan (däremot nästa vecka i No tror jag) So:n kommer vi inte ha något prov i utan vi har ett stort prodjekt istället. Just nu är det faktiskt bara svenskan och engelskan som är riktigt stressig. Såklart är det Christina som ger oss sjukt mycket läxor och säger att vi ska plugga 2 timmar VAJRE DAG i hennes ämnen. Hon tror verkligen inte vi har några andra intressen än skolan!
har varit ute i sollentuna en del också, oh kört rätt många matcher under helgerna.. och snart kommer datumet för dagen då jag ska dömma min första match. haha.

Blir kanske lite uppdatering senare, ska nämligen iväg på träning alldeles strax. PUSSAR


Hemkunskapen idag bestod av ett praktiskt prov. Vi skulle göra en soppa med
köttfärs, till det skulle vi servera ett mörkt bröd. Och jag fick MVG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0