18 / 11 - regnväder

Nu måste de väl snart bli riktig vinter? December närmar sig med stora steg och det är fortfarande det värsta regnvädret jag har varit med om ute. Inte alls kul! Idag lyckades jag i alla fall pricka rätt med busstiderna från skolan, så de fem sissta metrarna sprang jag oc kom lagom till att bussen svängde in till trotoaren. Slapp alltså den "långa" promenaden hem och bli blöt.

Slutade tidigare än vanligt idag eftersom vi inte hade någon livskunskap. Istället hade vi bara klasstiden. Och under dom minutrarna så fick vi välja mellan elevensval-ämnen. Och som vanligt är vår skola riktigt dålig på sånnt. Vi har inprincip samma saker varje år, vinter som sommar. Skillnaden är att de byter namn på tex. "nu är det jul igen" till "vårkänslor", och inom detta går man bara runt och typ kollar på fågelsjöar osv. Riktigt tråkiga val alltså!

Musiken som jag pratade om imorse gick bra. Spelade upp i slutet av lektionen, och fick MVG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0