18 / 11 - tidig morgon

Nu blir det ett litet snabbt och rätt tråkigt inlägg innan jag ska upp och möta Sara och sen vidare mot skolan. Gick upp halv 7 somvanligt och är jätte trött! Halv 8 ringde mamma och frågade om jag och min lillebror var vakna. Såklart skulle Victor också upp vid halv 7, men låg fortfarande och sov. Så nu springer han runt här i lägenheten och är jätte stressad.

idag har vi musik och jag ska troligtvis spela upp 'Haleluja' på pianot. Önska mig lycka till det kan jag behöva med min "sångröst". Annars är det en rätt lugn dag. Ska hem direkt efter skolan tror jag och göra lite engelska och svenska (såklart). Sedan blir det nog lite styrketräning ikväll också.

outfit:

   

- grå kofta från h&m (?)
- jeans, gamla
- svart linne, h&m
- nytt halsband från Gina, skulle kostat 120, men på rean köpte jag det för 15 kr. Bilden i mitten visar min favorit berlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0