19 / 11 - ansiktsmask

Glömde ta kort på min ansiktsmask (i förpackningen!) men den har jag i alla fall använt nu. En helt vanlig från Åhlens för 20 kr. det var en sort som Esmat pratat om att hon har haft, där den stelnar och man sedan drar av masken. Så nu är min hy bättre i alla fall. Hihi det är så himla skönt med det!

Idag har jag också fått pappa att köpa hem chai-te. Har suttit hela kvällen och druckit det typ (a) nej inte så mycket, lite mindre än två koppar bara.
hade tänkt läsa det sissta på engelskaläxan, men när jag kom på att jag gjort alla ord och tre citat, och bara hade några sidor kvar och en liten sammanfattning orkade jag inte med det. Istället sminkade jag min lillebror!
Bilderna är på min kopp "chai-latte" (hemmagjord, inte alls lika god som på wayne's coffee) och på en sminkad lillebror. Haha tycker han skulle passa rätt bra som tjej!

Ha en bra kväll alla, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0