19 / 11 - onsdag

Godmorgon alla! tråkigt inlägg såhär på morgonen. Är trött och ska strax till skolan. Och det längtar jag verkligen inte till. För de första ska jag gå själv dit, eftersom vi har halvklass gymnastik på morgonen och Sara&Emilia är i den andra gruppen. Jag tycker ju igentligen Gympan är det roligaste ämnet i skolan, men inte just nu. Vi håller på med redskapsgymnastik och ska ha prov på det nästa vecka. Och vet ni hur mycket av alla de saker man ska kunna göra som jag kan? Jo jag kan göra en rätt hyffsad kullebytta! Inget mer typ. Det är HEMSKT.
Men jag förstår inte riktigt, om man aldrig tidigare i sitt liv har kunnat hjula, hur ska man kunna göra det när man är snart femton? jag har verkligen ingen chans!

Blir roligare inlägg i eftermiddag. Och eftersom jag har bildbrist så får det bli en tjockisbild med alla ytterkläder på sen träningen i måndags. Sorry för bubblan!!!! Ha en bra dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0