19 / 11 - solarium

Idag efter skolan följde jag med Linnea och Yasmina, eftersom L skulle sola solarium på typ ett nytt ställe på Fridhemsplan. Det är verkligen något och rekomendera, det kostar 30 kr för 15 minuter. Alltså lika som på alla solarium i Stockholm typ. Men lyssna på det här! Det är ett "stå-solarium" med en vibrerande platta som golv, som tränar ben och rumpa. Alltså, du betalar 30 kr för att både bli brun och tränad. Inte illa va?

Det blev en liten sväng vidare till åhlens dit Sara också kom lite senare. jag köpte en ansiktsmask som jag ska använda idag. Det var så längesen och tycker verkligen det behövs för min hy just nu!
Bilder på den kommer senare när jag ska använda den.

1. Ebba, Esmat & Sofia i skolan <3
2. Min söta Sara med hennes nyfärgade hår! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0