22 / 11 - domare

Nu har jag precis kommit hem från Sollentuna. Sov hos min bästavän Cecilia under fredagsnatten. Vi va iväg lite granna på kvällen men kom hem rätt tidigt. Somnade typ direkt eftersom både Tessan och Cecilia mådde rätt dåligt.

Och imorse när vi vakna snöööööade de! Jippie! Har längtat efter riktig snö jäätte länge så nu är jag lycklig! Annars var det en rätt chill morgon eftersom flickorna kände sig icke krya. Det var meningen att Cecilia skulle dömma två matcher med mig sen lite senare men eftersom hon var sjuk så fick Amanda hoppa in.
Alltså har jag nu äntligen dömt mina två första matcher. Lite pirrigt sådär i början eftersom man är van att va en av spelarna på plan, inte själva den som dömmer. Men i andra matchen gick det bättre.
Sådana där små ungar som vi dömmer är i alla fall riiiiktigt söta!

pengarna som jag får vid matcherna, (110/120 kr) ska jag spara, troligtvis kommer dom gå till praoen i åre. Eftersom mamma och pappa inte kommer betala allt för mig. Och det ska jag bara säga Ebba, längtar så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0