22 / 11 - pizzabak

Gud vad jag är trött! La mig och skulle kolla på tv lite nu på eftermiddagen när mamma och Victor åkt iväg på hans match. Och vips så sov jag! The hills är tydligen väldigt avslappnande!
Nu har jag i alla fall blivit väckt och det är i full gång med pizzabak här hemma. Victors gudmor Maria och Mikael (som är gammal klasskompis till mig också) och David kommer upp och ska baka med oss. Det är lite som en tradition mellan oss. Dessutom fyller Maria år idag också, GRATTIS!

Eftersom min mobil inte funkar vet jag inte riktigt hur jag ska göra med bilder en tid framöver tills jag får en ny. Antingen får jag leta upp sladden till min gamla URDÅLIGA telefon. Eller så kör vi på kameran. Lite krångligt.
Ha en bra kväll, nu ska jag kiiiila, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0