23 / 11 - innebandy

Nu är jag hem-kommen från innebandyn.  En rätt bra match. Aik hade matchen det mesta (vann också med 9-4 tror jag.) men även Mullsjö hade mycket bra spel. Det ända dåliga var att jag tyckte domarna var riktiga hemma domare.
Och såklart var det aikare överallt, jag, Lollo, Izza och Tessan var nog själva om att vara Djurgårdare.
Och vet ni?! Våran tränare från sportscamp var där och typ jobbade. Jag träffade aldrig henne, såg henne bara bakifrån, men hon hade hälsat på Lollo. Kul tycker jag!

Orkar inte leta efter sladdar och så nu ikväll tyvärr, men helt bildfritt blir det inte ändå. Eftersom de blivit så mycket innebandy nu i det här inlägget blir det såklart en bild på laget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0