24 / 11 - en måndag kvar

Gud va det har snöat här idag! Det är ju verkligen grymt kul att sitta i skolan och det är snöstorm typ hela dagen! I love it! Det ända som är synd med snö är att:
- pendeltågen blir försenade (och jag som ska till träningen strax!)
- det är jobbigt att gå ute när all snö kommer i ansiktet (haha, patetisk jag vet.)
- när snön smälter blir det bara slask!!!! (usch)

Och ingen har väl missat att det bara är en månad kvar, fyra ynka veckor. Till vadå? Jo JULAFTON! Jag är nog verkligen som ett litet barn i det avseendet. Att typ räkna ner dagarna tills tomten kommer. Iförsig tror jag ju inte på honom längre menmen. Och julklapparna, vem älskar inte dom? att typ leta i garderoberna hemma för att få en liten susning om vad man kommer få. Vill ni veta vad som står överst på min önskelista?
Joo:
- En vit jul. Visst det låter kanske konstigt. Men är inte det något du önskar dig? Det var så himla många år sen det var snö på julafton. Det har inte på jätte många år varit den julstämning som det var när man var liten. Då det faktiskt var snö på marken när man vaknade. Det blir inte alls samma känsla när man vaknar på morgonen och vet att nu är det julafton, sedan drar man upp rullgardinen och ute typ regnar det. Är det verkligen inte det hemskaste som finns?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0