24 / 11 - ingen kamera

Nej tyvärr har jag inte hittat någon sladd till den här mobilen jag har just nu. Men troligtvis kommer jag få ny mobil till nästa helg, så det blir inte många dagar utan en riktig kamera. Men ni (& jag) får klara er (oss) med gamla bilder. Det kan väl funka ändå. Blir ett sätt att komma ihåg gamla bra minnen i alla fall!

Dagen idag har varit vanlig förutom våran håltimme från hemkunskapen, alltså slutade vi klockan 2. Gick hem och var på rätt dåligt humör. Är så himla trött på allting så jag bara skrek typ. (jag är inte så konsig som jag låter.) Tog en väldig lugn eftermiddag och sket i engelskan som jag igentligen skulle göra. Det får bli imorgon. Istället satt jag med en kopp te och läste min bok. Och nu är den nästan färdig. Det är verkligen en bra kriminalserie! Av Camilla Läckberg. Och att läsa böcker är faktiskt inte töntigt och "pluggis-varning" som många tror. Det gäller bara att hitta böcker som faktiskt är bra och spännande.

Juste. Vi fick tillbaka våra So prov idag. Och ett MVG satt väldigt skönt! Annars så har vi börjat med vårat prodject om franska revolutionen idag. Har ungefär sådär en två-tre centimeters hög med utskrifter från datan om allt detta. Arbetet kommer bli väldigt jobbigt, eftersom vi ska skriva åtta olika texter minst om olika saker inom revolutionen nu innan jul. Och sidorna ska kanske vara en A4 styck eller något sådant. OJOJOJ, säger jag bara!

- Nu blir det träning i alla fall! Alla får ha en bra kväll! PUSS



katarina får komma med på en bild! Från sportscamp i somras,
saknar verkligen dom tiderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0