24 / 11 - trötter

Nu är det måndag igen och skola. Jag längtar inte. Såklart så hade jag jätte svårt att sova igår och låg typ två timmar och vred mig känns det som. Det kanske inte var mycket, men länge var det i alla fall! Jag som ändå har haft rätt lätt på Söndagskvällar att somna snabbt. Min kropp får skylla sig själv, för idag är jag så trött som jag inte varit på länge.

Det blir en vanlig skoldag förutom att vi slutar klockan två istället för fyra. Vi har nämligen ingen hemkunskap eftersom Rålis (där vi har hemkunskapen) har studiedag. Lite skönt sådär  att komma hem tidigt och vila (OCH PLUGGA?!) innan träningen. I vanliga fall har jag ju bara en och en halv timme hemma innan jag ska iväg igen.



får köra lite bilder med webben istället för med mobilen ett tag. Alltså
kommer inte hela min outfit komma med, men det får duga.
Idag har jag i alla fall:
- jeans, acne
- svart linne, h&m
- grå tjocktröja, h&m
- toffs och rött diadem

Ha en bra dag, kyss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sjukt söt du är! Och vilket hår :)

2008-11-29 @ 22:50:12
URL: http://ilovesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0