27 / 11 - all snö borta!

Nu blir det en pluggis eftermiddag. (IGEN!!) har kommit igång rätt bra med vårat stora arbete om Franska revolutionen, men det är så himla mycket texter så jag måste verkligen jobba hemma!
Senare ikväll är det träning, så får nog sätta fart snart!

Och sen är ju all snö borta också! Blir faktiskt depremerad. Om bara några dagar är det 1/12 och då ska det väl ändå vara vitt på marken? Liksom December utan snö? Okej, jag vet det har varit så himla många år nu.. men ändå. Jag älskar snö!



Eftersom jag fortfarande inte har ngn sladd till kameran
blir det gamla bilder! denna är på mig och lollo på
vcafe, haha!

Kommentarer
Postat av: Josiee

ha en skön kväll:)

2008-11-27 @ 17:44:49
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0