29 (30) / 11 - lite av helgen

Det blev två datum uppe i rubriken, klockan är ju faktiskt över tolv! Hann inte skriva något igår efter att vi varit och ätit middag med våra gamla kompisar Nora, Adrian & Gerd. Det var jätte trevligt. Jag och Nora garvade ihjäl oss typ hela tiden. Hon är så rolig den flickan och jag bryr mig verkligen inte om åldern. Hon är 96a tror jag, men det spelar väl ingen roll? Nora är i alla fall den jag får sjukast humor med av alla! (på ett psitivt sätt!)

Idag var det att gå upp tidigt och sen iväg och döma matcher. Efter det direkt till globen för att kolla hockey. (ett argt och ledsamt inlägg kommer om det senare.) Efter detta var det meningen att jag typ skulle träffa Emilia och Linnea, men jag orkade inte eftersom jag var helt slut. Jag låt hemma hela kvällen själv och kollade på andra Arn-filmwn istället.

Sen är det så att jag fått ny mobil av papi idag. Samma mobil som Ebba har typ fasst i svart och guld. Alltså är den inte alls ny, men klart bättre än den jag hade nu! Lite knasig färg tycker jag bara. Plus att mitt gamla minneskort inte funkar i den här, så ALL MIN MUSIK kommer försvinna!!!! Fatta vad hemskt!

Nu ska jag sova, eftersom jag har viktig match imorgon! Kommer komma riktiga bilder från dagarna nu när jag har en ny mobil med sladd till datorn. Dock inte just nu eftersom den ligger på laddning. Istället bild på själva mobilen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tihihi, min pappa har en sån mobil. Den är skit bra.

2008-12-03 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0