1 / 10 - två flugor i en smäll!

Igår slog jag faktiskt två flugor i en smäll! Blev ju ett inlägg om den käraste Arn filmen. Och efter det lite senare på kvällen såg jag faktiskt en till film som länge varit planerad att kolla på! Pappa hade ju fått hem den efterlängtade Mamma Mia! Så länge som jag gick runt och tänkte på att jag skulle se dom dära filmerna. Planerade bio med mamma som inte blev av osv. Och sen båda filmerna på samma kväll!

Innan har jag ju sett Mamma Mia på musikal. och igentligen var filmen inte så stor variation. Andra skådespelare och "riktig" miljö, inte bara på en scen. Men förutom detta var filmen och den svenska musikalen likadan. hade förväntat mig något mer "filmaktigt" om ni förstår vad jag menar?
Visst var den bra, men inte de bästa jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0