10 / 10 - shopping

Dagen har rullat på som vanligt. Tyckte dock att den här Fredagen har kännts längre än de övriga. Märkligt. Efter skolan åkte i alla fall jag och Sara in till stan för lite shopping. Och det gick bra på den fronten! Nu efteråt är jag såklart glad för mina inköp men orolig för att alla mina pengar tagit slut! Sånn är jag alltid och det är inte kul. Vad jag än köper så har jag ångest för att jag har under 3 000 kvar.
Det blev i alla fall en tröja, ett par tights, äppglans och ett litet mellis. Dvs. en yougurt (haha stavning?) och en Ben&Jerry kula som jag och Sara delade på. Alltså inte så mycket av det onyttiga i alla fall.

 - tröja H&M 149 kr.

  - tights H&M 69.50 kr

  - läppglan H&M 29.50 kr

  - Ben&Jerry chocolate-cheesecake 7-eleven 20 kr.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh shopping :) finfina grejer!! och inget är godare än ben & jerry's.



svar: japp the hills går på mtv. kollar nya avsnitt på hemsidan :)

2008-10-10 @ 19:59:24
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

söt tröja :)

2008-10-12 @ 10:22:51
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0