12 / 10 - Söndag

Vad sägs om en promenad? Sitter och funderar på om jag ska gå en runda runt Stadshuset själv, eller om jag ska vänta tills mamma kommer hem och se om hon vill följa med. För vädret är ju suveränt idag!

Igentligen är ju söndag en dag jag ska ut och springa på. Men avstår det idag med. Förkylningen har precis släppt nu i veckan. Men kände mig riktigt hängig igår, hade ont i huvudet hela kvällen och så somnade jag ju några timmar på eftermiddagen. Ska vila några dagar till med fysen så jag blir riktigt frisk! Sen är det full fart igen.

Lika fint väder hoss er?



Soliga Stockholm

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: jasså vad roligt :) är det jobbigt att spela innebandy?

2008-10-12 @ 15:13:49
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan knappt se alla bilder pga den genomskinliga bakgrunden- du borde fundera på lite mindre genomskinglighet!

2008-10-19 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0