15 / 10 - origentering

Nu har jag varit uppe i en och en halv timme. Gjort iordning mig (inget smink förutom mascara), fixat matsäck och bråkat med pappa. Riktigt trevlans (inte). Idag är det origentering och jag&Esmat sattsar stenhårt på att vinna och få ett MVG. Bild på matsäck finns längre ned. Den består av en hemmagjord macka med sallad, gurka, rödpaprika, brieost. Har också med mig en stor termos varm choklad och en yoggi med jordgubs-cheesecake smak, hoppas den smakar gott, det låter i alla fall som det.

har glömt att berätta om mina betyg som jag fått. Fick MVG på min svenska deckare. MVG- på min bokrapport. Alla rätt på G-delen på matteprovet (har inet gjort VG/MVG än). Har också fått veta att jag i alla fall blev godkänd på so-provet, men tror det kommer bli ett bättre betyg när vår lärare rättat klart.

Vad gör alla idag? Här kommer min snygga matsäck:


Kommentarer
Postat av: Sandra

ser mumsigt ut!!



svar: nej det var ganska skönt faktiskt! slutade med en 2-1 förlust tyvärr.

2008-10-15 @ 09:14:56
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0