15 / 10 - plugg

Här blir ett tråkigt litet inlägg utan bild eller liknande. Har tränat lite på musiken som vi har i skolan. release me på piano. Och eftersom jag fortfarande har min gamla synth sen jag spelade, som var för typ två år sen, så kan jag träna hemma! Kan nästan ackorden, kompen och sången ihop nu. Det låter lätt. Och det är det, eller i alla fall piano-delen. Att dessutom få in sången, som går i en helt annan melodi en hur man ska spela blir lite knepigt. (dessutom är jag helt tondöv och kommer skämma ut mig när jag sjunger upp.)

Tänkte köra någon gång till med pianot, eftersom det inte finns något kul alls på datorn ikväll. Sedan ska jag sätta mig i god tid och plugga till No-provet. Jag och Yasmina i min klass har ju nämligen slagit vad. Den som har sämst betyg inom No:n i 8an får ett straff. Och straffet är verkligen inte kul! Så jag ska verkligen se till att det inte blir jag! (Har redan försökt dra mig ur, eftersom Yasmina är den smartaste inom No som jag känner!)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

morrn morrn

2008-10-16 @ 09:20:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0