15 / 10 - snabbt

Hej hallå! Snabba och bra nyheter! Jag och esmat sprang origentering på 9 minuter sämre än MVG tid. Detta pågrund av att vi nästan stod och tittade på kontroll 7, men ändå inte hittade den på en kvart. Alltså skulle vi haft en RIKTIGT bra tid om vi inte stått där och fiffilurat (har för mig att esmat brukar säga det ordet, tyckte det passade in (a) ) Dessutom har jag och Ebba fått en PRAOPLATS I ÅRE! Fullt säkert. Vecka 11 drar vi dit som liftvärdar och får stå i olika liftar varje dag och åka skidor och snowboard mellan de olika! Riktigt kul! Längtar!

Nu ska jag iväg på stan med Emilia sis & Liv "skrollan"

 
Bilder från flottsbro för två år sen. b1. Jag&ebbas snowboardar. b2.Ebba<3

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahahhahahha vilken jävla bild på mig ;)

2008-10-15 @ 17:48:00
URL: http://ilovesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0