16 / 10 - release me


release me - Oh Laura

Vi ska sjunga den här på musiken med komp på piano. Inte kul!
Kompet och sången ihop blir alldeles för kantig, och melodin går inte alls ihop!
Jag är så himla trött på det här nu. Alltså ett litet trött och argt inlägg!

Idag fick jag i alla fall två viktiga mejl till mig. Ett där Marie i styrelsen i laget skickade ut schema för mig, Cecilia, Amanda, Viktoria & Paulas matcher. Det är 120/110 kr per match som vi får och ungefär sex stycken matcher nu innan jullovet. Det andra mejlet var från våran kontaktperson/handledare som vi ska ha på praoen. Och som jag skrivit innan är det klart nu att jag och Ebba ska ha prao i Åre vecka 11 som liftvärdar. Och idag fick vi lite information som vi ska ha med på papperet vi lämnar in till skolan. Över detta är jag i alla fall riktigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0