18 / 10 - innebandydag

Godmorgon alla! Riktigt fint väder idag! Väckarklockan väckte mig klockan 10 och då var det bara att stiga upp. Det var dessvärre lite krongligt, eftersom våran katt hade sovit med mig hela natten och som vanligt så låg jag helt inmosad mot väggen och han låg utsträckt över resten av sängen. Tänk att en katt kan ta min säng bara sådär!
Nu ska jag alldeles strax skynda mig att göra i ordning och packa det sissta. Ska nämligen ut till Rotebro och kolla på en p99-match så att vi som ska bli dommare vet hur vi gör med kvitton till klubben osv. Senare ska jag vara med Amanda älskling innan våran egna match mot Huddinge! Dom är riktigt bra och det kommer bli en hård match!

Vad ska alla göra i solskenet idag ?



En bild på sockersöta-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0