19 / 10 - söndag

Lite dåliga uppdateringar igår, och kommer säkert bli det idag med. Är inte riktigt på humör för att lägga upp bilder osv. Lite om matchen igår i alla fall. Vi körde ju mot Huddinge. Och vi visste ju att dom är skit grymma.. så jag var jävligt taggad! Tyvärr fick jag inte med det ut på plan (på något sätt lyckades jag bli helt otaggad i spelet). Förutom lite stress och rätt mycket felpassningar gjorde vi i alla fall ett bra jobb tjejer! Och 2-4 är inte så mycket att förlora med ändå.

Sedan var det hem och äta middag osv. Blev inte mat förens halv tio! Inte så jätte kul för mig. Lite film och sedan sova vid ett ungefär. Nu sitter jag här och har precis väckts av väckarklockan. Idag är det en till match, men med DJ, hoppas på bättre lycka där! Innan det ska jag bara ta det lungt och ladda.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0