2 / 10 - dagen

Och äntligen är en jobbig skolvecka slut! Eller okej, Fredag kvar. Men hur mycket räknas våra fredagar igentligen? Tre lektioner som inte är jobbiga alls! Tyvärr har våran engelskalärare lyckats klämma in engelskatest på adverb. har verkligen inte lust att sätta mig och försöka få in det i skallen!
Annars idag fick vi tillbaka våra spanska prov. MVG! Har faktiskt kommit på att jag är mycket bättre på spanska än engelska! Ligger på ett MVG i spanska men typ bara G max ett svagt VG i engelska (typ vad jag tror) Inte bra alltså!
Idag hade jag också mitt coopertest trotts att jag är helt genomförkyld. Jag tänker inte berätta min tid för en enda kotte på den här jorden, så pinsam är den! Bättre att springa på omprovstiden och få ett betyg i alla fall, istället för att vara förkyld båda gångerna irad och få ig!


Haha, en bild på mig sen barcelona
förra hösten! (man har ju förändrats)
Det är i alla fall klart att vi har ett flyg hem från
Barcelona på höstlovet nu!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Har du sett Amanda Jenssen live någon gång? Jag tycker inte att hon levererar för fem öre faktiskt :/

2008-10-02 @ 16:51:28
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: N

Åh va gött, vill också till Barcelona nångång. Har varit i spanien men vi var aldrig där då.



Sv: Ja det har du iofs rätt i. Hmm , ska på en housefest på lördag sen blire det gamla vanliga. Plugg & träning .. sj då?

Kram/N

2008-10-02 @ 16:56:38
URL: http://nownaalberes.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe :D

2008-10-03 @ 21:21:01
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0