21 / 10 - skolaskola

hejsan! En lektion mindre idag, alltså 40 minuter mer att plugga på! Har två prov och två redovisningar den här veckan, det känns inte så jätte bra faktiskt. No:n har jag knappt börjat med, förutom att jag lästa de mesta av första kapitlet igår. Matten orkar jag inte plugga, hur gör man det liksom? Har aldrig pluggat inför ett matteprov tror jag. Sedan har jag och Sara våran svenskaredovisning om lasermannen imorgon och på torsdag är det redovisning med So arbetet.

riktig stressig vecka, men skönt att det är lov sen! Försöker hinna med ett inlägg senare ikväll.. har väldigt mycket att göra om man säger så, därför uppdateringen har varit så himla usel på sisstone!

mitt mellis today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0