22 / 10 - onsdag

Igår var en så himla jobbig dag! Pluggade exakt hela kvällen och kan fortfarande ingenting typ. Så det blir en hel pluggkväll idag också. Trist! Dessutom låg vårat internet nere så jag kunde inte ta en paus och vila mig framför datorn någonting. Tvn var tråkig och vad mer kan man göra hemma? Mitt tidsfördriv blev att se hela första säsongen av The Hills som jag sett tusen gånger samtidigt som jag smsa lite grann med roligt folk.

Har lite brottom till gymnastiken så jag får ta och avsluta inlägget med en bild. Prövade lite gamla roliga kläder igår och hittade den gamla klänningen jag hade på avslutningen i femman! Och den passade fortfarande perfekt. Iförsej var den lite stor när jag använde den senast, men inte överdrivet. Den är prickig & utan några axelband och kommer från Zara, rätt gullig (när man var mindre)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

men the hills är ju lovely!! fina bilder också.



svar: tack så mycket.

2008-10-22 @ 14:57:17
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0