23 / 10 - tråkigt inlägg

ja precis som jag sa igår så kommer det bli tråkiga inlägg nu fram till jag kommer hem från Barcelona på tisdag. Idag hade jag nämligen två prov och so debatt. Är verkligen helt slut efter dagen! Alltså har jag verkligen inte orkat ta bilder och hitta på något roligt att skriva om.
Hela eftermiddagen har jag degat framför tvn och kollat på the hills. I love it! Det är verkligen avkopplande att för en gångs skull strunta i vardagsproblemen och istället kolla in alla problem som finns i deras liv. Låter kanske sjukt men så är det verkligen för mig. Haha.
Redan mörkt trotts att klockan bara är halv sju! Det känns som att man ska gå och lägga sig när som helst, men ändå har jag inte ens åkt iväg på träningen! Det börjar verkligen bli sen höst och vinter nu!

Imorgon slutar vi i alla fall klockan 11 efter två lektioner och då är det lov, lääängtar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0