28 / 10 - BACK ON TRACK

Hejsan alla! Nu är jag tillbaka i Sverige dåra. Inte speciellt jätte kul. I alla fall inte att kliva av planet på Arlanda och mötas av denna kyla! Inte efter att dagen innan gått i korta shorts i 24 graders värme i alla fall!
weekend resan har varit mysig. Har gått runt lite överallt och njutit av värmen och shopping. Inte hunnit med så jätte mycket på de två hela dagarna vi varit där. Iförsig har jag sett Barcelona så himla många gånger tidigare. Va lite mer miljöombyte och nervarvning efter allt jobb i skolan.

Bilder på kläder jag köpt kommer i morgon eftersom jag inte riktigt är på humör för massor av kamerajobb nu. Ha en bra kväll alla! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0