29 / 10 - skönhetssömn

Godmorgon alla.
Första natten i min älskade säng sen i Fredags. Riktigt skönt om jag får säga det själv! Igår var jag riktigt trött, tycker det är lite konstigt. Jag blir alltid trött när jag varit ute och rest. Speciellt på vägen hem efter flygresan. Är inte det underligt eftersom man sitter på flygplatsen, sitter i flygplanet... jaa alltså bara sitter och tar det lungt.
Jaja inte mer med det, jag har fått några timmars skönhetssömn i alla fall.

Har inte riktigt mina planer för dagen färdiga än. har pratat med Cecilia om att träffas innan träningen (och efter?). Men hon ska typ till sjukhuset med blodprover så jag får se när jag åker ut till sollentuna. Får faktiskt ta och rycka upp mig i mitt planerande. Har inte fastställt några planer för resten av lovet, bara pratat med olika personer om att träffas osv. Om jag inte bestämmer snart så har ju faktiskt hela lovet gått!



Haha, inga intressanta bilder just nu, så det blir en bild på min superheta
tapet i mitt rum. Mamma och pappa vägrar att måla om rummet, så
jag får gå och ha nallemotiv som jag haft sen jag var typ 3 år. NAJS!

Kommer i alla fall uppdatering med mina grejjor från Barcelona
under dagen. Håll utkik, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0