30 / 10 - dålig uppdatering

ja verkligen dålig uppdatering. Kanske inte så här långt, eftersom jag skrev igår. Däremot har jag inte tagit några bilder på mina kläder från barcelona och absolut inte ens börjat tänka på det. Men det kommer någong gång i alla fall. Igår och idag sov Amanda, Cecilia och Lovisa här hoss mig efter träningen.
Vi kollade på hipp hipp hora, som jag faktiskt aldrig sett innan! Sedan blev det bara latjolajban. Väcktes klockan 12 av att min lillebror och Cecilias lillebror började stöka i rummet bredvid. Och med tanke på tiden vi somnade så var det inte det bästa. (Är verkligen övertrött jusst nu.)

Och på tal om uppdatering är det verkligen inte säkert att det blir någon sådan på några dagar. Idag efter våran fysträning som jag strax ska dra iväg på så slaggar jag hoss Therese och imorgon tillbringar jag min halloween hoss Amanda. Så dator kommer nog finnas inom räckhåll men kanske inte så sugen på att skriva blogg mitt i allt "bus eller godis" haha.

Ha det goodie, KYSS


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Happy Halloween! :D

2008-10-31 @ 14:56:53
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Sandra

låter som en mysig halloween det där :)



svar: jodå, tycker det kan vara ganska ku att snacka sönder folk och intala dom att rischoklad är gott men efter fem timmar blir man lite trött på det :)

tack tack.

2008-11-02 @ 01:25:57
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0