4 / 10 - lördag

Har inte blivit något innlägg tidigare idag. Har varit iväg på matcher osv mitt på dagen och annars har jag inte haft så stor lust att skriva. Och absolut inte något att skriva om! Ber så hemskt mycket om ursäkt för det.
Vi vann med 2-1 mot Bollstanäs, riktigt bra tjejer! Fick faktiskt köra back! Efter att ha spelat center ungefär sådär hela mitt liv som innebandyspelare så ska jag börja spela back och point (spelfördelare). Jobbigt!

Ikväll var det tacos kväll med farmor och farfar + kusin och lillebror. Och såklart paxade jag första parkett till tvn klockan 20.00 när älskade SvenssonSvensson började!

Haft en bra lördag och lördagskväll ? PUSS


Storvretacupen i julas. haha knät var inte så jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

gillar du den nya positionen då?

svar: japp lördagen var också bra, massa ensamtid eftersom min kille åkte iväg med sina kompisar efter träningen. sen myskväll :)

2008-10-05 @ 14:02:11
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0