5 / 10 - söndag

Riktigt tidig morgon alltså! Klockan 06.30 ringde klockan och det var dags att gå upp! En timme att göra iordning mig och sedan åka iväg på matchen. Det var hemma match i turebergshallen och Vallentuna var motståndarna. Och det gick ju jätte bra! 5-1 till oss. Tyvärr var jag som en virrig höna på planen och gjorde knappast något rätt ! :-( I slutet fick jag byta ner till backen och det gick faktiskt bättre än att vara center (?) tyckte jag i alla fall. Så det kanske är att börja sattsa på spelfördelare nu istället.

Senare åkte jag, farmor & kusin ut på stan. Dom åker ju hem till Jönköping idag så Erik skulle passa på att handla kläder, som min faster sagt att han skulle göra när han var i Stockholm. Han köpte jeans mm. för 1000 kr på h&moch jag fick det på mitt h&m kort, alltså massor av poäng och sedan kanske en rätt stor check?

LOOVE


Kommentarer
Postat av: isabella

JAAA VI VANN & VI ÄR BÄST!

2008-10-05 @ 17:17:21
URL: http://hejisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0