6 / 10 - måndag

Måndag och jag är trött som vanligt. Skolan har som tur var flytit på ganska bra idag. Dessvärre är det SVINKALLT överallt och jag har gåshud både hemma men speciellt i skolan! Att det inte finns någon värme någonstanns, stör mig riktigt mycket på det! Det är ju trotts allt höst.
Bild är från våran hemkunskap med panerad fisk, kokt potatis&morot och en sås gjord på gräddfil, majonäs, bostongurka, curry, mangochatni (stavning?). Låter absolut jätte äckligt, men det blev en bra smak till fisken!

Nu om 10 minuter ska jag sätta på mig riktigt varma kläder och bege mig till pendeltåget och träna i Tureberg. Vad ska alla göra ikväll ? LOVE


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter. Nu är det dags att diskutera allting som har med det alltid lika heta ämnet otrohet att göra. Gå in på bloggen och dela med dig av just dina tankar när det gäller alltid lika intressanta ämne. Hoppas på att just du vill lämna dina tankar och tycken. Stort tack på förhand för att du vill vara med och diskutera i en av de snabbast växande bloggarna just nu ute i vårat avlånga bloggland.

2008-10-06 @ 18:37:51
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dte är verkligen kallt nu!!



Svar: Ja det har varit en ovanligt bra måndag faktiskt.

2008-10-06 @ 22:41:58
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0