7 / 10 - tisdag

Tisdag eftermiddag och vandringsdagen är slut. För rätt länge sen men i alla fall. Riktigt tråkig dag! Speciellt eftersom vi hade ett par lärare från studion som gick med oss hela dagen istället för våra mentorer. Och dom var riktigt tjatiga och hela det köret. Efter att ha gått i Hagaparken begav vi oss hemmåt. Blev en snabbis till h&m och kicks. Köpte ett par billiga örhängen för 20 kr. Rätt fina tyckte jag. Det komemr de bild på sen när jag orkar!

Om ca. 40 minuter hade jag tänkt åka in till globen. Ska på Djurgården-Timrå med mamma ikväll. Och innan det ska vi äta middag i globengallerian och plugga på mitt so-prov. Mysigt! Åker lite tidigare för att jag ska hinna kolla lite i affärerna innan mamma kommer dit. Sattsar på att köpa ett par strumpbyxor som är "tjocka" inte sådanna där tunna nylon som alltid går sönder. Har hört att det finns sådanna på GinaTricot för 100 kr. Inte så farligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att gå på match :)



Svar: Tack! Det är en helt vanlig bonn-katt :) Din då?

2008-10-07 @ 22:39:25
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att gå på match :)



Svar: Tack! Det är en helt vanlig bonn-katt :) Din då?

2008-10-07 @ 22:39:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0