8 / 10 - håltimmar&prov

Tjillevippen alla! Det blev ett inlägg med sakerna från i går i alla fall (se förra inlägg). Skulle ju köpt ett par tjocka legins, men han inte förbi hötorget till Gina innan jag skulle vidare till globen, där det såklart inte finns Gina Tricot ?! En sväng till Din Sko resulterade i ett par vita pumps i alla fall! Rea och sissta paret.

Idag hade vi två håltimmar. Från No:n och Matten. Lite typiskt sådär, eftersom vi har matteprov i morgon och No prov lite längre fram, om två veckor ca. Hade behövt sissta tiden att jobba! Men rätt skönt i alla fall med tidig lunch osv. Efter lunchen var det i alla fall So prov. Rätt lätt tyckte jag. Men typiskt mig att typ glömma det alldra viktigaste i frågan typ. Men jag tror det gick bra med G & VG delen. MVG:n är jag lite osäker på, men tyckte jag skrev rätt bra reflektioner.

Efter att jag hade slutat gick jag hem och väntade på Sara som fortfarande hade halvklass i gympa kvar på dagen. När hon ringde att hon var nere vid min port så behövde jag komma ner för att Ebba och Liv skulle skriva av matte kriterierna från mina papper. SVIN KALLT! Blev i alla fall lite roliga kort som säkert kommer upp här snart. Sedan blev det ett litet mellis med Sara och lite plugg till matten. Nu har hon precis gått och jag funderar ¨på att fixa felen på min svenska deckare så jag kan få ett betyg imorgon av Christina. LOVE


Esmat på gymnastiken imorse<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med håltimmar :) fin bild!!



svar: jaa superfint väder idag, wiie. Ja det är ganska mysigt faktiskt!! Japp birma, fin katt ju!!

2008-10-08 @ 19:56:35
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0