9 / 10 - skolfoto

Gud vad mörkt det börjar bli ute nu! Halv 7 och redan svart och gatlycktorna på fullt. Har haft en vanlig skoldag med G-delen på matte provet. Tror det gick rätt okej fasst med några fel.
Idag ahr jag fått hem två intressanta saker i brevlådan;
-kallelse till matchledarutbildning. Alltså den 14/10, nästa vecka, ska jag, Cecilia, Viktoria, Paula & Amanda gå våran dommarkurs och efter det dömma pojkar och flickor födda upp till 1999 (?)
-Skolfotot. Både ensamfotot och klassfotot. Visste ju tyvärr redan hur det skulle bli, så ingen nyhet för mig.

Kvar som jag väntar på från posten är, skolkatalogen (som kommer separat från skolfotona), lagfotot från både Dj och F94. Tycker jag borde få fotografierna nu, eftersoom många andra har fått hem dem! Väntar också på ett paket från H&M med lite saker som jag bestält!

Nu ska jag iväg på träning om ett litet tag, men jag är väldigt intresserad vad ni läsare gjort idag? PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sovgott:)

2008-10-09 @ 22:26:57
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0